Schwisch!!!

Det går bra nu, jävligt bra... Det är alltså en av de många anledningarna till att jag inte fått tummen ur röven och skrivit något här. Sedan spelar ju den vanliga latheten och serieberoendet in i bilden såklart, men bara lite, inte mycket.

Så, vad är det som är bra just nu då? Det vill säga, inte bajs och misär med mitt liv. Har en välstädad lägenhet, nytt jobb på 75%, endast vardagar kan tilläggas, inga skulder plus att jag har kommit på vad jag ska göra i framtiden. Ska fan sitta i skolbänken och nörda om ett år! Så hej kronofogden mao... Men det är ett senare problem :P

About the school, högskoleprov på lördag. Wish me luck säger jag bara. Det är fan inte lätt. Alls.

Saknar er!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0