Så det så...

Fått höra att jag är värdelös av mamma på att skriva här. Det tog hårt så ja, jag ska skärpa mig med bloggfanskapet!!!

Livet är svårt...

Fortfarande svårt...

Inte ett jävla dugg bättre nu heller...

Tretton dagar kvar och sen står jag utan jobb. Oj, förlåt vad skrev jag? Jag är inte utan jobb, står ju som prio ett om de behöver extrapersonal. Fint, verkligen. Jätteverkligen. Kommit fram till en grej, den ljuva arbetslösheten är inte så jävla ljuv om man inte har en jävla aning om vad i helvete man ska göra under tiden. Jag önskar att jag vore ett missfoster, då hade jag haft fler tummar att hålla på att jag får börja plugga. Hej ljuva-studielån-som-inte-kommer-bli-avbetalat-innan-jag-dör.

Men men, Linda kommer upp och säger hej alldeles jättesnart. Ska bli awesome :D Därefter kommer kära mamma och Richard upp till min födelsedag. Wohoo! Behöver ju inte vara "ittaffig" och springa iväg och jobba under sådant fint besök iaf. Das is gut!

Men vet ni, vet ni!?! Förmodligen gör ni det men iaf... Chucky är jättesöt! Dock tror vi att han har en identitetskris som heter duga, han leker nämligen apport. Woff sa katten och sprang efter pinnen.

Jaja, ska stirra in i väggen nu. Kan vara bra att öva så jag vet hur man gör om tretton dagar.

Puss på näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0