Söndag.

Jag har lärt mig att cykla igen :D Hur awesome som helst. Känenr mig nästan som en riktig Umebo nu hahaha. Så igår kom eldprovet, cykla på fyllan. Inget att rekommendera faktiskt. Asäckligt, höll på att krocka med en bil, parkerad, och sen ramlade jag för att en moppejävel skulle vingla runt tillsammans med mig. Jävla idiot! Men det gick bra iaf och hittade tom hem. Hemma hade Jocke styrt fest också så det blidde mera party. Iaf fram till tvåtiden när jag gick och sov.

Så idag har jag jobbat samtidigt som jag varit lite mysbakis. Inte skoj! Men det var tufft att vara sminkad på jobbet iaf för en gångs skull haha :P Just nu sitter jag hemma och har börjat göra ett försök till att återställa lägenheten till normalt läge. Lite halvjobbigt sådär men det kommer bli tjusigt så småningom :)

Hur har ni det in das liebe Haninge då? :)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0