Inte okej.

Det är maj men att se folk med vinterjackor, mössor och vantar är inget speciellt här uppe. Hur jävla sämst som helst. Var nyss ute och promenixade och filosoferade lite fint, kom inte på något tufft tyvärr, och det är fyra grader ute. Fine, det är kväll men ändå. Det är kallt som fan här uppe just nu! Ska emigrera till Thailand. Eller Kenya kanske. Där är det varmt och så kan jag ha en elefant som husdjur. Det vore ballt som fan! Majsan skulle den heta i såna fall :)

Hade den lugnaste valborgen genom tiderna. Jättekonstigt. Tänk er en valborg med mysig hemmafest och sen vakna upp utan att vara bakis eller någonting. Welcome to my life :P Shit, jag har blivit gammal. Vad händer härnäst? Jag gissar på radhus. Så du var inte ensam om att parta järnet i helgen alltså, Linda ;)

Det var det som hänt sen sist typ. Ska kolla på tv nu tror jag. Jag och Jocke har dragit ner massa Vetenskapens Värld, eller vad det heter, på das computer så funtar på att kolla på någonting fränigt därifrån :) Nörd? Jepp...
Vad har ni för er en kväll som denna då? :)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, yey! :D

2010-05-05 @ 14:42:33
URL: http://maklinet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0