Gaaah!

Det är varmt. Galet varmt.

Låter som att jag, förhoppningsvis iaf, kommer få ledigt när jag behöver i sommar. Hur nice är inte det?!? :D
Annars då? Gick hem från jobbet idag för jag fick en stark längtan efter att kalva som en gris typ, men självklart gjorde jag inte det heller. Så nu mår jag typ bra igen. Varför kan jag inte få vara ordentlig sjuk och det är det liksom. Jobbigt att må dåligt lite random sådär ju! Men min och Jockes myskväll ikväll blir av iaf, så ska käka MASSA popcorn mao :) Vi kan behöva det, det är helt jävla stört hur man kan bo tillsammans med en person men aldrig umgås i princip. Weird! :S

SAKNAR ALLA HEMMA!!! Very mucho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0