Söndag.

Hej allihopa!

Sitter och hänger i rummet nu och har allmänt tråkigt, Jocke är fortfarande borta och varken Dan eller Jonas är vakna. Blä! Ska iaf jobba ikväll, känns inte toppen. Söndagar ska man vila på, tom Gud gjorde det ju så jag som är en vanlig dödlig borde väl ändå få ligga i sängen hela dagen. Livet är hårt! Sen hjälper det ju inte heller att jag har ont i halsen.

Men med, inte vara bitter. Haft en trevlig helg iaf, i fredags firade vi Pinko så det blev trevliga människor och öl för hela slanten. Sen igår var jag hemma och hängde med pojkarna. Blev massa tv och mat med andra ord alltså. Niiiice! :D Vad har ni gjort där hemma då?

Just det, Emelie och jag drar till Irland 1 juli, HAPPY FACE!!! :D <3

Det var väl det som hänt här uppe.

Puss i örat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0