Söndag

Helgen har varit jävligt lugn. I fredags var jag hemma hos Alf och Cissi och hängde, sen igår var jag bara hemma och myste typ. Men självklart har jag ju inte blivit frisk. Hela kroppen är helt död typ och skit. Usch!
Men men, var ju på intervju igår. Tror det gick bra, eller jag hoppas på det iaf :P Han skulle höra av sig på tisdag och berätta hur det gick, Hoppas, hoppas :)

Ska jobba sen. Blä... Funderar på att sjukskriva mig och så får jag ta igen det här passet imorgon istället. Skulle vara ganska bra att vara hemma, lägenheten ser ut som ett bombnedslag, och det hjälper ju inte att diskmasken är trasig och att våra dammsugare inte funkar eftersom påsarna är slut. Wohoo! Jocke kommer hem idag iaf, så ska bli mys och O.C ikväll har jag bestämt. Astöntigt, men jag har faktiskt saknat grabben. En helg och jag känner mig ensam. Kan man vara mer patetisk?!?! :P

Det var det.

Puss och slemhost på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0