Nerver av stål.

Halsen är som vanligt åt helvete så varit hemma idag. Usch, känns inte så bra alls fakiskt. Men har bakat drömmar idag iaf, så det är bra iaf :D Blivit riktig kärring sen jag flyttade upp hit haha. Sen så har jag och Jocke legat och kollat på OC också. Utan några pussar, vi har en deal att inte ha någon munkontakt alls förrän bådas halsar mår bra igen. Lite tråkigt men det ska nog bli bra :)
Har pratat med mamma också, det var skoj som fan eftersom hon berättade att jag ska få skatteåterbäring i år. Kan faktikst inte komma lägligare eftersom jag spanat in hotell i Dublin. Hittat massa som låter awesome så ska ta ett snack med Emelie om det sen. Ganska bra dag alltså :)

Väntar på att telefonen ska ringa så jag får veta hur det blir med servitrisjobbet. Galet nervös, vill ju ha det. Väntat sen strax innan elva imorse så ska snart börja klättra på väggarna typ om han inte ringer snart. Gaaah, hatar att vänta!

Nu har jag inte nå mer spännande liv än så. Men vi hörs allihopa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0