Mästerkock

Eller jag tänkte iaf bli, ska gå på maxi snart och handla lite. Fick en kokbok av pappa och Brittan så ska försöka mig på någonting spännande. Det bästa är att rätten jag ska göra innehåller mozarella så Jocke vill inte ha, jag får alltså massa mat själv. Awesome! Lite jobbigt bara om det skulle smaka fy och helvete. Men men, smällar man får ta :P

Helgen var superbra, men nu får Haninge pallra sig upp hit tycker jag så gör vi Umeå osäkert haha..

Nej, nu ska jag dra. Puss på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev maten bra? Jag tror nog att Umeå finns kvar efter det att jag hälsat på dig i april(men det var kanske inte mig o Ingrid du menade)Älskar dig,puss,puss

2010-03-03 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0