livat var det här....

Kvinnsvärk från helvetet. Inte skoj, legat i fosterställning typ och grinat sen igår. Jävla Umeå! Ska nog baka ikväll tror jag, köpte en ny kavel igår eftersom surkärringen på arlanda snodde den tjusiga jag fick av mamma. Lite surt om man säger så :/ Men men, iaf utökat bakförrådet så nu har jag fan blockchoklad, både ljus och mörk, och sötmandel.

Annars då? Förut det onda har jag kramats med Jocke och nyss satt jag och hängde lite med Dan och Mattias. Dan ska på filmkväll ikväll, så alla får hålla tummarna för att han lyckas sätta alltså :) Just det, jag har sökt jobb idag igen också. Online är INTE min grej, usch och fy och blä!
Lite avis på Linda som ska se bra film ikväll, vill också se den!

Inte för att låta bitter, men ni är fan sämst på att kommentera, förutom mamma då. Så till er anda, SKÄRPNING! :P

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Trodde Arlandatanten att du skulle slå till piloten med kaveln eller? Jag tror hon agerade efter egen erfarenhet gällande män och kavlar. Surt. :)

2010-03-05 @ 17:26:44
URL: http://maklinet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0