Kriminell

Tagit mitt livs första springnota idag. BALLT!
Dock var det inte med flit och det var från vårdcentralen. Stället var så stort så jag blev nervös och glömde bort att man skulle betala och det var ingen som sa nåt. Så jag knatade bara därifrån. Mohahaha :P Jag är tuff.
Fick iaf knark utskkrivet som jag ska plocka ut imorgon. Börjar käka på lördag, ska på lite gallej imorrn så tänkte dricka öl då. Sen ska jag jobba på lördag, awesome!

Annars då? Jocke och jag var och kollade på frisörskans band ikväll, de är med i någon tävling och behövde röster för att hålla sig kvar. De var fan bra så de förtjänade tom rösten jag gav dem :) Fem av fem toasters.

Nu ska jag kolla på Sex and the city. Å mysa lite med grabben om han käkar klart någon jävla gång. Han drar nämligen till Arvika (?) imorgon och är borta över helgen.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linda

När jag blir stor vill jag bli precis som du :)

2010-03-12 @ 15:46:08
URL: http://maklinet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0