hgfjen

Vill ha lön. Nu...

Jag är tokglad, jobbar bara fyra timmar imorgon. Så har värsta jävla sovmorgonen och allting, hur niiice som helst alltså :D Ska tom vara snäll mot Jocke och ställa mig och göra matlåda till honom typ nu eftersom, hahaha, han jobbar heldag imorgon :P Det ska bli köttfärssås och pasta. Första gången jag ska görat, så det ska bli skoj!

Idag då? Jo, jag har jobbat, sen har jag varit hos Linda och hängt. Kollade på desperate där. Så jävla bra och jag börjar gilla Orson mer och mer. Han är evil som fan.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är fortfarande orginalLinda va? Menar.. Jag är väl inte utbytt mot nån wannabe?

2010-03-17 @ 23:58:01
URL: http://maklinet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0