God morgon!

Sitter och har tråkigt, har egentligen lust (!) att städa men det ligger två damer i vardagsrummet och sover så ska försöka att inte störa dem. Så jag sitter inne på rummet och väntar på att Jocke ska visa några livstecken, men det kan ta ett tag, tyvärr.

Helgen då?? Jo i fredags var vi hemma hos Alf och Cissi innan vi tog en limotaxi till Ricky och Hanna. Fatta, de har limotaxis i Umeå!! Schteeek ;) Sen öl och sen hem. Igår så var det mest baksmälla som gällde, och på kvällen käkade vi chips och kollade på en film. Den verkade faktiskt jävligt bra, tyvärr somnade jag så vet inte om det är så haha. "The box" heter den iaf :) Se den!
Vad hade ni för er då?`:)

Fan, det var något jag skiulle skriva om men nu kommer jag självklart inte på det. Typiskt! :S Men vad gör det när barn svälter i Afrika?

Puss och kram, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0