Farväl grymma liv!

Jocke kommer döda mig... Råkade nyss ta ner en sida från datan med ett spel som han kämpat med i 4,5 timmar. Det är helt jävla borta nu! :S Anus.
Men han får ju nästan skylla sig själv som låter mig röra min egen data när det är något viktigt som jag inte får förstöra. Han borde ju lärt sig vid det här laget att jag och elektronik inte fungerar ihop. Så det är ju typ hans fel, eller hur? :S

Ska gå och planera min begravning nu, Jocke kommer nog hem ganska snart. Det var kul att lära känna er!

Puss <3

PS Lyckades iaf göra min pastarätt idag. Den var svingod :D DS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du fick ju en god sista måltid i alla fall. kram

2010-03-09 @ 19:15:24
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-03-10 @ 14:04:35
URL: http://maklinet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0