Allt och ingenting :)

Världssämst på att blogga men mamma skällde lite på mig för det så nu är det skärpning som gäller :) Så, vad har hänt sen sist?

Förra helgen var det West coast Riot och Metaltown för hela slanten. Fick se Finntroll så det var ju hur grymt som helst! Fick träffa Linda där nere också så det var skoj. Sen blev det, förutom Finntroll då, andra band såsom Sabaton, Kretaor och Amon bla. Awesome med andra ord! Förutom det blev det öl, skumt väder, krogen, mer öl och massa mat! Känner att jag börjar bli för gammal för det där med festival. Tragiskt? JA...

Sen har ja jobbat och igår var det ju midsommarafton. Det var skoj! Vi hamnade i ett punkkollektiv. Behöver väl inte beskriva så mkt haha, men duktigt av folk att våga ha spelningar i köket där folk moshar och crowd surfar som galningar. Sen fanns det mygg igår också. Jättemånga. Räknade lite snabbt på vänstra underbenet och hittade bara 31. Å en sak har jag då upptäckt, norrländska flygfäna är åt helvete. Inga små bett inte, utan de är stora som pingisbollar typ, svullna som inåt helvete och vägrar sluta klia. Jocke tycker jag har fula ben så lär inte bli så mkt mys för min del ;P haha.. Men fick kortisonsalva av Alf så hoppas det går ner så jag kan sluta se ut som en alien innan semestern.
Kommer ju hem på onsdag, och på torsdag bär det av med Emelie. Fan vad skoj vi ska ha!!! :D Galet laddad. Ska börja leta efter passet alltså och växla pengar ska jag göra på måndag.

Men men, nu ska jag röra mig. Jobbar inatt och måste plugga de nya mackorna. Önska mig lycka till!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är som lyder din Mamma. Pengar kan du ju om du vill växla på onsdag när du kommer hem till Stockholm. Det finns växlingskontor i Handen. Ha en bra natt på jobbet och klia inte på myggbetten. Kram

2010-06-26 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0