Tv-spel och annat livat

Köpt mitt första tv-spel idag, helt själv! Blev Harry Potter. Å så köpte Jocke ett spel till mig också, som är från sju år. Borde passa mig känner jag :P Ska testa det snart när Jocke har spelat klart sitt vuxenspel, det är typ från femton eller något. Galet, galet.

Annars då? Semestern på hemmaplan, och bortaplan såklart, var awesome! Saknar lilla byn, men nu är det bara 22 dagar tills jag kommer ner igen. Sedan är det ju bara 23 dagar kvar till MAIDEN :D Det är bra när livet har en mening.

Btw, dagens i-landsproblem: Hur i helvete håller man liv i blommor?!?! Förstår fan inte det. Köpt två nya idag som passar med mina grymt balla krukor, irish style, så de lever iaf. Får se hur de mår imorgon :P Men de andra två jag har, de ser ju ut att blivit smittade av pesten! Finns det någon blomkarantän som de kan åka till och bli friska? Alla svar uppskattas :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen ut i skogen och göra blompinnar.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan kanske ge blommorna lite vatten??

2010-07-15 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0