15 dagar

Den här veckan har varit skoj som fan, om man bortser från att jag jobbar. Ska börja spela på hästar. Och triss.
I måndags var jag och Jocke på en skjutbana och lekte med massa gevär. Jocke testade sex olika och jag tre, de andra var lite väl mastiga för mig :P Men det varr ballt som fan iaf, fick skjuta på älgtavlor, norrlandet liksom, och på lerduvor. Jag kickade ass! :D Eller, nästan iaf. Prickade asmkt iaf! Men tungt på slutet när rekylerna örjade mörda min axel haha. Fick väldigt tjusiga märken iaf :)

Sen i onsdags hängde jag med Cissi ut i skogen och red på en av hennes pållar. Galopperat och allting!!! Jga är sååå duktig :D Men däremot väldigt otränad. Kan inte riktigt gå som folk just nu. Men, men. Vet iaf hur jag skulle se ut efter ett rövknull. Appropå rövknull, kolla upp vilka underkläder ni har innan ni hoppar upp på en jävla sadel! Jag har skavsår. Där baaaak! Hela myntinkastet och är sårigt! Nej, nu överdrev jag. Det har blivit skorpor nu :) Matchar missbildningen hur tjusigt som helst...
Bra att Jocke är borta i helgen mao haha! :D

Å nu är det helg, vad händer här uppe då? Jo, alla människor är i Skellefteå eller i Nordmaling. Medbjuden men tackade nej pga av ekonomin. Haha, eller vad säger jag? Ekonomi? Vad är det liksom?! :S Ska över till Alf och Cissi ikväll och dricka vin ikväll som mamma köpte åt mig, billigt och bra liksom. Tack, mamma! Älskar dig <3

Sitter för närvarande och peppar Maiden, bara 15 dagar kvar :D:D:D:D

Det var allt för mig, hoppas ni har det awesome at home!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0