Trötter hej

Nyss jobbat min första dag, eller testjobbat min första dag varvat med introduktion. Nice som fan att komma igång med att göra något vettigt på dagarna. Happy face på det! :D

Helgen då? Ja, pinsamt nog måste jag erkänna att jag storstädade vårt rum i fredags. Vi fick våra skivhyllor som Jocke satt ihop då också, börjar alltså bli galet bra i rummet nu :) Så det var den livade fredagen. Lördagen då? Jo, det ska jag berätta. Vi åkte till Övik och hälsade på Jockes farmor med gubbe och käkade middag. Drack två små glas folle till maten. Kan alltså säga att jag shottat bira, det e tufft haha. Så ja, är fortfarande nykter denna månad.
Efter farmor och gubbe sov vi hemma hos J:s brorsa och hans fru. Så jag tog det inte alls lugnt i helgen, nej nej. Living on the edge, oh yeah!

Nu sitter jag och väntar på att Jocke ska fixa käk. Inte krubbat så bra idag, bara käkat tre små cheeseburgare från Max idag. Sjuuukt gott var det iaf!

Men men, ska pilla mig i naveln nu. Vad händer på hemmaplan? Linda, blir lägeheten fin? Issa, Fillan och Lina, e ni nervösa?

Bajs, bajs på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart som fan lägenheten blir fin. Det är ju bara mina möbler, HAHA. :(



Linda saknar GB. Skittöntigt. Ska tatuera in ditt namn på tutten. Det vore nice.

2010-01-14 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0