Nyduschad o fräsch

Inte hänt spec mycket på senaste, blev ju lite partaj i fredags då som jag skrev då. Sen har livet bestått av jobb, sovande, oc och diverse sovande typ. Livat hej! :P Men det är nice. Ska iaf gå och handla mat imorgon, det är huuuur bra som helst eftersom vi bara klarar oss i typ 40 timmar till innan vi börjar snylta och tigga på gatorna. Jockes bror med fru ska komma imorgon också och sova här. Anledningen? De ska på bio så de måste ha någonstans att spendera natten. Haha, norrland alltså...

Så det är allt, eller inget, som har hänt mig de senaste dagarna alltså. Inte mkt alls som jag började med men tänkte bara visa ett livstecken på bloggen så inte Blondinbella blir populärare än mig då haha.

Hur e livet på hemmaplan? :)

Puss och snusk

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahah, gotta love norrland <3

2010-01-27 @ 23:36:59
URL: http://maklinet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0