Hemmafru, skjut mig

Hej alla älsklingar och annat löst folk!

Har jobbat förmiddagen idag och om en halvtimme så går min buss tillbaka in till jobbet för ett kvällspass. I want to die, oh yeah! Så för att inte knulla till dygnet har jag städat och lagat mat mellan passen idag. Som sagt, I want to die, please kill me. Inte okej att städa. Eller laga mat. Eller vilja jobba. Tror jag blitt sjuk eller ngt, typ galna ko-sjukan med ett litet släng av prostatacancer typ. Å jag tål ju inte penicillin och vill inte tappa håret med cellgifter så, yes, I am going to die.

Saknar er alla människor där på hemmaplan gaaalet mycket. Alltså så mycket så det varken är okej eller klassas som normalt. Vilket självklart suger bäverkuk typ, men sånt e livet. Tyvärr trivs jag ju här uppe. Jävla fan! Men landar i kungliga hufvudstaden 21:15 den 24:e februari så syns då <3

Ikväll då? Inte mycket planerat, slutar jobba nio. Kan meddela att jag säljer kosttilskott som är bra om man inte käkar frukt och/eller grönsaker. Haha, känner att jag definitivt är rätt person att tala om för folk hur viktigt det är med sån skit :P Eller inte...
Sen efter jobbet lär det bli O.C och så ska jag försöka lägga en kabel. Vad händer back home? :)

PUSS på er alla

Kommentarer
Postat av: Linda

Din blogg är definitivt inte mormorvänlig med alla svordomar och sånt. I like it <3



Det är bara okej att städa om man får pengar för det va? :P Haha.



Puss, du e tuff.

2010-01-22 @ 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0