GRATTIS!

GRATTIS TINA OCH MALIN!!! Fan, nu kan man ju kalla er kärringar och verkligen mena det :D PUSS OCH PISS PÅ ER ;)

Själv kom jag hem från jobbet för ett tag sen, skällt lite på Jocke för han har en arbetsmoral som... Eller vad skriver jag haha, grabbjäveln har ingen moral gällande det över huvud jävla taget. Spö ska han ha! Funtar på att ge honom en ny blåtira, den gamla börjar försvinna tyvärr :( Jocke försöker göttgöra sin brist på arbetsmoral genom att göra mat till mig nu så det är ju nice iaf, makaroner med falukorv blir det. Med massa BLOOOOD! Sen ska jag försöka masa mig in i duschen, börjat lukta lite funky under arm pitsen nu. Inte ok!

Sen ikväll är det en födelsedagsölande som gäller för en tjej här uppe, så det ska bli trevligt att se lite människor :) Vad ska ni göra ikväll??

Å Linda, min blogg är jättevänlig för mormorar :)

Btw, när fan börjar desperate igen?
Btw 2, finns tydligen en sida som heter ratemypoo.com.. Inte gått in på den än, men det är en sak som jag måste checka in snart. Awesome! Elin, kollade du in den? :)

Puss och pök, illaluktande mök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0