Bitter, javisst

Skulle jobbat idag, men NEJ. Känns helt fel och är galet arg på mig själv. Inte skoj! Så som straff ska jag jobba två söndagar i rad med start nästa helg. Rätt åt mig!
Fick iaf min första lön idag på lite kronor, så det är ju skönt iaf :)

Ikväll då... Jag ska baka. Partyyyyee! :P Vad ska ni göra där hemma? :)

Jag önskar att jag fyllde år typ imorgon. Jag önskar mig en kavel, potatismjöl och burkar, alltså kakburkar. Å en helikopter, men det gör jag ju alltid. Varför i helvete får jag ingen för?!?! :( BLÄ! 
Linda, om jag får en helikopter av dig så fixar jag en brandbil till dig, deal? ;)

Jag vill ha kyckling.

Puss och bajs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

När du kommer hem till mig i februari ska du få en brödkavel av mig. Lycka till med baket. Kram

2010-01-15 @ 20:39:13
Postat av: Linda

Jag har tre stycken brandbilar. Det jag önskar mig härnäst är också en helikopter. Ska vi gå ihop kanske?

2010-01-16 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0