Bio

Nyss komit hem från bion (ja, det finns en bio här haha). Jag och Jocke kollade på "Luftslottet som sprängdes". jävligt spännande och bra men två frågor återstår. Hur fan vet Lisbeth att mc-pojkarna vill åt hennes brorsa? Och vaför nämns inte morden hon sitter häktad för i rättegången? Det är ju pga av dem som hon är i rätten från början liksom. Jättekonstigt! Så om någon bra människa kan förklara det för mig så blir jag tokglad och dansar en sväng tango :).

Såg att min kära mamma varit duktig och lärt sig kommentera bloggen. Man blir så stolt över damen! Så mamma, jag älskar dig också! <3

Ska kolla på Johan Falk nu, såg GSI idag, alltså första filmen i den serien och den var bra. Hoppas den här också är det alltså :)

Puss och slick, liten pick

PS Linda, mina rim är huuuur bra som helst! DS

Kommentarer
Postat av: slemelie

JAG SA JU ATT DET FINNS EN BIO I UMEÅ! ha ha ha hah a. JUSTE!

2010-01-06 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0