Popcorn e niiiice

Hej alla glada!

Sorry för den dåliga uppdateringen, men inte suttit framför datorn på länge och i typ förrgår var det något strul med sidan vilket sög lite på det dåliga sättet. Men nu funkar det, happy face på det :)

Har jobbat och är alldeles galet sliten känner jag, haha fan kul att man kan känna sig sliten när man sitter ner hela dagarna och snackar skit med fullständiga idioter (minst sagt). Kommit på en sak, det är fan inte den yngre generationen som det är fel på, det är den äldre. Vart fan har de sitt hyfs!?! Man ringer och säger "hej, jag heter Sofie, är det Gudrun jag pratar med?". Inte får man "ja, det här är Gudrun, vad kan jag stå till tjänst med?" *glad ton* utan man får "DU ska fan inte ringa till mig, jag vill inte ha något jävla skit" *pang, luren slängs på*. Fan, tänk om deras barnbarn hörde dem, föregå med gott exempel för i helvete! Scheisse, dagens gamlingar alltså...

Har även tänkt på en grej till, tro det eller ej. Handelsbanken små dosor, varför och varför finns de? Helt onödigt ju att försöka ta bort koderna för att kunna logga in . Visst finns kodsystemet kvar, ännu, men de vill ju att man ska knata omkring med en liten jobbig dosa i fickan hela dagarna, med tillhörande sladdjävel. Och kort. Och ännu en kod som man absolut inte får glömma bort för då kan man ju inte kolla på sina ynkliga besparingar. Nej, tacka vet jag kontanter. Thats the shit!

Låter kanske lite negativ, men det är jag inte. Är faktiska väldigt glad för jag hittade popcorn i rummet, har lägenheten för mig själv, nyss krämat, pratat med morsan och snart ska jag kolla på bevvan. Awesome :D

Hur rullar allt på hemmaplan då?? :)

Bevvan kallar så vi hörs, puss och kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Har inte alla banker telefontjänst?

Dvs, att man kan ringa ett snabbnummer för att kolla upp hur mycket besparingar man har, istället för att gå in på en dator varje gång, eller leta upp en bankomat.



Herregud GB, det är faktiskt 2010 nu!

2010-02-02 @ 23:09:51
URL: http://maklinet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0