JHCVKJSDBVJHSBF

Jag har kommit på att jag är galet dålig på att blogga haha. Sorry för det!

Vad har hänt här uppe då? Inte spec mkt, ligger risigt till på jobbet, vilket suger så hårt så jag inte vet vad jag ska göra. Sökte bla jobb på donken igår, så Emelie och jag kanske hamnar i samma bransch ;) Tuuufft! Annars har det varit det valiga, jobba, äta, sova, hänga med folk och pilla mig i naveln. Livet är allt bra skönt med andra ord alltså :P Men tyvärr saknar jag alla på hemmaplan och det är ju inte lika awesome tyvärr. Men om två veckor bara är jag hemma igen, så vad sägs om att käka popcorn och kolla film med mig och Metal då? Jag bjuder :D Eller mamma får snällt ställa upp och göra det iaf haha. Åååh, vad jag vill kramas med Metal just nu :(

Har förövrigt saknat fläaskfile galet mycket på senare. Mamma, please fixa! Och Oden skulle inte vara helt fel det heller. Nyss börjat försöka mig på all delikat snabbmat här uppe i Umeå, men bara vågat mig på pizza hittills. Haninge vinner stort på den fronten. Känner på mig att det kommer bli en Oden efter kryssningen alltså :)

Btw, har som vanligt bankproblem. Med ny data här hemma i the apartment så har min bankdosa kukat till sig ordentligt. Engångskoderna funkar inte alls längre och datan tycker alla program för dosan är installerade, men det fungerar inte ändå. Kommer alltså inte åt mina pengar. Det finns en Gud, och han hatar mig. GUDJÄVEL!

Men annars är allt bra, hur är allt hemma?:)

Puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni testat installera den nya uppdateringen av Java och adobe? :)

2010-02-12 @ 08:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0