JF (Jocke-fritt)

Jocke drog nyss för att åka till Sthlm över helgen. Jag är patetisk, tycker att det är jättelång tid och igår fick jag för mig att han skulle hinna glömma bort mig och hitta en ny brud, typ från Lidingö. Kan inte någon komma hit och ge mig massa stryk!?!? Jag får ju inte bli fjollig bara för att jag bor i Umeå. Nä, fy fan!
Men det positiva är ju att jag får hela rummet för mig själv och kan släppa mig öppet (jag har fortfarande problem med det) när jag vill. Det är nice iaf! :)

Så i helgen nu ska jag hänga med folk och dum som jag är så okade jag in att jag ska jobba på söndag. Kan hända att jag får ett litet släng av rabies då och inte kan jobba. Vill ju inte smitta andra liksom, verkligen inte...
Vad händer i helgen på hemmaplan då??

Nästa helg är det jag som kommer ner, fan vad sweet! :D Tyvärr känns det lite fail att jag inte har någonn korsett till kryssningen så får ju vara lite utanför helt enkelt men men. Är man unik så är man :(

Syns om FEM dygn nu allihop!

Puss och snopp, tjock kropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0