GRATTIS EMELIE!

Emelie lyckades kirra kökortet idag, so happy for you my darling :D Känns jävligt skönt för mig också, jag är ju inte ensam chaufför i sommar nu. Välkommen till nykterheten Emelie ;)

Har gått och blivit lite sjuk, började igår med heshet som jag trodde berodde på whisky. Men nej, idag kom det halsonda och pannknacket. Var iaf duktig och gick till jobbet idag ändå, pallade till två typ innan jag drog hem och däckade. Ska nog stanna hemma imorgon och kurera mig så jag bli pigg till helgen, bara 46 timmar kvar tills jag sätter foten i hallen hos kära mamma. Sweeet! :D

PUSS på er alla!

PS Fick lönespec idag. Mindre skoj... Jocke skulle bli så sur om jag gick och blev lyxfnask, så har ni någon annan idé om hur man får massa pengar snabbt? Helst utan att behöva göra något. Tacksam för svar! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0