tudelu

hej alla glada o allt annat löst folk:)

sorry för den dåliga uppdateringen, men som ni alla vet så e jag inte så jävla tekniskt som man bör vara.. hemsk sanning att berätta, förra lördagen hade jgag en sån där "mysig" kväll.. låg i sängen utan att få till det och somnade pisstidigt..inte okej!!
Så, denna helg blir det öl så jag inte blir helt flickvännig hahaha

btw, har hunnit att vara sjuk under veckan och så har jag en arbetsintervju på måndag. scary shit!!

GLÖM FAAAN INTE ATT GRATTA MIG IDAG :D

Så, första inlägget kirrat.. var jag duktig??

puss o knull på er alla

just det, drömde att jag hånglade med skitjobbig brud inatt. det var fan inte okej, hon var sämst haha

Kommentarer
Postat av: slemelie

okej, du får 6 av 10.. bättre måste du bli om du ska bli sveriges nya bloggdrottning ;D haha, puss på dig

2009-12-05 @ 17:39:04
Postat av: felicia

åh till och med blondinbella tjeckar in dig!!!

glöm inte att vara aktiv. det där med bruden verkar aningen jobbigt. puss!

2009-12-06 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0