Nyår

Tja alla glada och förhoppningsvis fulla människor!

Gott nytt år på er alla, se till att få hångla, och förhoppningsvis mer, på tolvslaget och efteråt!! :D

Sitter och ser horig ut i korsett och kjol i väntan på mat, tacos today. Awesome dudes! Men men, ikväll blir det öl, jäger och lite pang pang, ungefär som för er hemma dvs.

Okej, moment of thruth, var och storhandlade igår. Känns alldeleles för vuxet och äckligt. Funtar seriöst på att göra något jättekorkat a la fjortis för att uppväga min vuxenhet. Några förslag?

Jocke sitter och klipper ihop ett hotbrev till Alex eftersom han har snott min Maiden-dvd alldeles för länge haha, han lär alltså vara klar strax innan midnatt. Vem fan ska laga mat då? Det är den stora frågan ikväll.

Nej, nu ska jag styra Maiden i musikväg och dricka öl.

Syns nästa år och gör ingenting som jag inte skulle göra!

Puss och smisk, smutsig disk

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig

2010-01-01 @ 03:36:49
Postat av: Linda

Dina rim borde strängt förbjudas.



GOTT NYTT ÅR! :D

2010-01-01 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0