lördag

Äntligen kommit igång med dagen, har legat i sängen och kollat på tv typ hela dagen. Jävligt skönt måste jag säga :) Men men, blev massa öl och lite folk här hemma igår, vilket är anledningen till dagens lathet haha.. Men fan underbart att vara hemma och öla, sprang runt i mjukiskläder hela kvällen. En kommentar om att jag såg halvt förjävlig ut men det är smällar man får ta, har ju mitt på det torra :P Appropå utseende, måste få tummen ur röven och raka benen, börjar bli en skog där just nu. Inte brorsa som man säger haha!
Pga gårdagens öl så känner jag mig som sagt seg och lite rövknullad typ, så ska ha filmkväll ikväll.. På en lördag!! Men det är okej, varit på partyhumör två kvällar i rad så tycker det är okej då. Jättekonstigt! :S

Jocke och jag gjorde en deal, han ska iväg och fixa massa ärenden och jag slipper följa med om jag stannar hemma och städar. Awesome, ska fan inte vara utanför dörren idag förutomnär jag ska ner till statoil och leta wienerbröd. Kan tillägga att Statoil ligger en minut bort, helt okej!

Nä, nu ska jag städa och längta till middagen, stuvade makaroner och köttbullar, och my wienerbread.

Puss och knull, hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0