kvinns

nyss varit på arbetsintervjun, tror den gick bra. Happy face på det :D

okej så här e det, bussarna här kan åka på e4:an mot Haparanda för att ta sig någonstans inom Umeå. Helt jääävla stört, vart fan bor jag någonstans??! :P Om man har skyltat till Haparanda, då bor man fan långt upp i helvete haha.. Jaja, förhoppningsvis få jag ju jobbet och då får jag åka mot Haparanda varannan helg. GALET!

mår lite dåligt just nu, eller har gjort det sen igår kväll.. Desperate-avsnittet var ju helt åt helvete jobbigt, och nu e det ett jävla uppehåll öve julen o skit. INTE ok! Vem fan dog?? Eller vilka?? Hoppas på skvallekärringen. Dock kan det vara Orson eftersom det vore en bra anledning till att hans roll försvinner. Karl kan också vara en potentionell döing för twisten skulle vaa schyst, vad fan ska Bree göra då liksom? Men Bree eller Lynette få fan inte kola, jag kommer läcka så jävligt ur ögonen då :(

Men men, jocke ska fixa käk idag eftersom jag har ont i magen. Ska funta på vad jag vill käka nu alltså :)

Men jag kommer imorgon, kära Haninge!

Puss och kram, skumbanan!
eller som Linda så fint skulle ha sagt det, "var snäll och avlid"

Kommentarer
Postat av: felicia

åh jag missade desperete, daaamit!



när kommer du?? hur länge stannar du??? JAA

2009-12-10 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0