karaoke...

Var på krogen Krogen igår och lyssnade på lite stand up, svinkul eftersom de pratade galet med norrländska haha.. Förstod inte riktigt poängen i skämten, men det var skoj :P Sen blev det karaoke... ILLA! Främling och När vindarna viskar mitt namn. Blir nog Idol nästa år :P

Så idag har vi varit trötta, mest Jocke haha.. Jag har legat och kollat på bevvan säsong sju som jag så snällt fick av morsan i födelsedagspresent, hur awesome som helst! Å fy fan vad Donna ä fuuuul..
Nu har iaf Jocke kommit upp ur sängen så han ska föhoppningsvis laga mat snart, kotletter med potatis i någon form.

Så ska dra nu och mysa runt i mina mjukiskläder. Känns väldigt fel, det är ju trots allt fredag :S Men men, saknar er alla och vi syns på måndag :)

Puss och runk, skallig munk

PS Har lärt mig att tvätta DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0