Igelkott

Jag behöver färga håret, galet mkt! Ser fan brun ut i pallet. Inte så skoj med andra ord. Haha, låter som lite Blondinbella nu märker jag så kan ju lika gärna fortsätta med en dagens outfit. Eller inte.

Sitter och hänger i soffan med Jocke och hans vän, de snackar om massa grejs och jag kollar på Blood diamands eller hur skiten stavas, jävla engelska :P Lite skoj att kolla på den eftersom den utspelar sig i Afrika, ett av de ställen i världen som jag måste besöka någon gång. Tyvärr skjuter alla varandra och våldtar getter typ så man blir ju lite skraj haha. Jävligt spännande film iaf! :)

Btw, mitt konto har galet mycket pengar på sig just nu. Ungefär 700 för mycket, jävla kuknorrland som inte kan dra pengar när man handlar. Saknar snikna Stockholm där pengarna tar slut på dirren!

Ska fortsätta kolla på filmen nu, och sen ska jag urinera. Det ska bli trevligt!
Syns imorgon!

Puss och kram, gammal dam

Kommentarer
Postat av: felicia

men hjärtat, vi har ju pratat om det här med karriär, du jag och blondinbells. vi saknar dig, vi har filmkväll nu. det vore kul om du vore här, nils kommer snart också. pussss

2009-12-21 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0