Hej snö!

Tillbaka till Umeå nu efter en helg med äventyr a la Stockholm. In Flames, öl och lite polare hann jag med. Men inte bara det, kirrade tickets till MAIDEN i augusti. Livsgnistan kom tillbaka och livet har en mening, fy helvete vad glad jag är! :D
Om sex dygn när jag är nere igen ska jag kämpa hårt för att leka med så mänga som möjligt, har iaf en vecka på mig då!

Var på två intervjuer idag, så hej! jag heter GB och är telefonförsäljare. Awesome :P Ska på introduktion någon gång efter nyår.

Btw, finns en godisaffär här uppe som har mina lakritsklubbor, happy face på det!! För helt jävla seriöst, hur svårt kan det vara för alla andra miljader affärer i Sverige att kunna köpa in vanliga, hederliga lakitsklubbor? För nej, jag är inte nöjd när det är lakrits och hallon på mina klubbor, inte samma feeling då.
Dagens i-landsproblem.

Jocke är på väg hem nu, ska tvinga honom att tvätta sen, har själv ingen aning om hur tvättmaskinen funkar. Jävligt skönt måste jag säga, känner mig galet ovuxen då och jag gillart :D Och nej, mamma ( som börjat läsa denna blogg), jag vill inte lära mig hur man gör!

Ska pilla mig intensivt i naveln nu, så ej tid till att fortsätta skriva.
Slick i rumpan, jag tycker inte om gympan!




Kommentarer
Postat av: Linda

Ser att någon har pimpat till bloggen! Det behövdes, jepp.



Lame'aste rimmet ever btw.

2009-12-17 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0