gaaalet mätt

tjenixen!

nyss käkat seriöst tillagad mat. appropå det så var jag o handlade grönsaker igår!!!!! en paprika o en purjolök.

ska på ny intervju imorgon, men för ett annat jobb som jag hoppas på. på tal om jobb, snubben har ej ringt upp än. jag hoppas faktiskt att han inte gör det heller, e så jääävla opepp på det jobbet som man bara kan bli. så underbara, kära haninge, håll tummarna i morgon för att intervjun går bra! :D

kommer förrresten ner på tosdag morgonm vem vill leka?

Puss o knull, stålull

PS Loppan, jag har inte blivit cp o börjat prata nå mer än tungelsta-mål haha, bara lite osams med tangentbordet, därav alla felskrivningar :P du kan va lugn DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0