blablabla

ska på en ny arbetsintervju på tisdag för ännu ett jobb.. hoppas galet mkt på det eftersom då får jga i ett drömscenario jobba där typ tre dagar i veckan. Vilket i sin tur leder till att jag har tid att hitta ett timjobb övrig tid.. detta skulle vara det ultima, om jag nu få det jobbet som jag var på intervju för idag. Om det nu skulle bli så skulle två av lönerna räcka till hyra o mat och den tredje till nöjen, alltså direkt in på sparkontot.

HÅLL ALLA TUMMAR OCH TÅR FÖR MIG!!

Sitter just nu och väntar på mat, köttfäsbiffar, stekt potatis o beasås, smaskens :D föhoppningsvis ska jag färga håret på Jonte ikväll om han nu tar sig mod till det, kärringen :P sen bli det nya harry potter o magont. Tjoho...

puss o smek, hårig grek

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur stavar du till "köttfärsbiffar" egentligen?

Jösses.

2009-12-10 @ 23:44:38
Postat av: felicia

heja heja! Pengar är papper, pengar är papper!

2009-12-12 @ 13:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0